[FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great
Views expressed here are not necessarily the views & opinions of ActivistChat.com. Comments are unmoderated. Abusive remarks may be deleted. ActivistChat.com retains the rights to all content/IP info in in this forum and may re-post content elsewhere.
 
 FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Plea for help from Iraninas in Romania

 
Post new topic   Reply to topic    [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index -> General Discussion & Announcements
View previous topic :: View next topic  
Author Message
blank



Joined: 26 Feb 2004
Posts: 1672

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 6:06 pm    Post subject: Plea for help from Iraninas in Romania Reply with quote


پليسِ سياسی يا سياستِ پليسی

جبهه نجات تحتِ فشارهای بسيار شديد بسر ميبرد.
عاملِ اين فشارها، حکومتِ جنايتکارِ جمهوری اسلامی است يا خير، مهم در اينجاست که اهرم اين فشارها دولتِ رومانی ميباشد.
اين فشارها به بهانه های مختلف و دروغين صورت ميگيرند، که به چند نمونه از آنها اشاره ميکنيم:
موادِ مخدر ؛ عملياتِ تروريستی و حمايت از تروريست( گاهی اوقات ميگويند به حمايت از جمهوریِ اسلامی وگاهی اوقات ميگويند که بر عليه جمهوری اسلامی)؛ حمايت از مهاجرتِ غيرِ قانونیِ ايرانيان؛ دريافتِ پول از آمريکا و يا شهريارِ ايران!!!!!!!؛ عنوانِ جاسوسی دادن به مصاحبه های راديو- تلويزيونی با رسانه های بين المللی و در پايان و هميشه مدعی هستند که فعاليتِ اپوزيسيونِ ايرانی موجبِ سردیِ روابطِ رومانی و ايران ميشود و برای اقتصاد وامنيتِ رومانی زيان آور است.
اين فشارها و تحديدات تا جايی ميروند که سعی از استفاده برای جاسوسی از ايرانيان را کرده و مستقيم و يا غيرِ مستقيم در صورتِ عدمِ همکاری ، فرد و يا خانواده وی را موردِ تحديد قرار ميدهند.
نميدانيم که آيا در ديگر کشورهايی که آنها نيز ادعای دموکراسی و رعايتِ حقوقِ بشر ميکنند اينچنين است يا خير، و آيا اپوزيسيون در آنجا نيز درگيرِ چنين دروغها و تهمتهای ناروا هستند و يا نه، فقط آن ميدانيم که ادامه عمرِ حکومتِ ايران و صدورِ خموشِ انقلابِ اسلامی به خارج، محيط را برای آزادگانِ برون مرزی نيز، روز بروز تنگ تر ميکند و کار بجايی خواهد رسيد که تا آنزمان که حکومتِ ايران باجهای هنگفتِ نفتی و .... ميدهد، ديگر نه از درون و نه از بيرون صدايی نخواهيم شنيد .

همميهنانِ گرامی، اينجانب دکتر عبدالرضا حيدری، کتباً به ايران و ايرانی سوگند ياد ميکنم که نه تنها هيچکدام از اين تهمتها صحت ندارند، بلکه برخلافِ بسياری از ديگر گروههای اپوزيسيون، در انتخابِ اعضای جبهه نجات، برای ما کيفيت مهم بوده و نه کميت و به اين دليل ميزانِ تقريبیِ پذيرشِ اعضا، از هر 20 نفر درخواست کننده، يکنفر ميباشد و تمامی اعضا قبل از عضويت بررسی شده و افرادی شايسته و بدور از هر بی حرمتی ميباشند تا فعاليتهای اپوزيسيون برای استقرارِ آزادی در ايران لکه دار نشود.

البته ما زمانيکه در راهِ هدفِ مقدسِ آزادیِ ميهن گام نهاديم، خود را برای گذر از بسياری فشارها وفداکاريها آماده کرده ايم، و به اين دليل سکوت در مقابلِ اين فشارها را از هر سو که باشد، غيرِ ممکن ميدانيم و به افشای اين فشارها در جرايد و تلويزيونهاِ رومانی مشغوليم و لذا از سايرِ همسنگران در ديگر نقاطِ جهان نيز خواهشمنديم که از اين مسئله بی تفاوت نگذرند و در اين مسير که ممکن است روزی آنان را نيز تحديد کند، جبهه نجات را حمايت فرماييد.

پيشاپيش سپاسگزاريم وخواهشمنديم که در افشای اين مورد در جوامعِ بين المللیِ حقوقِ بشر ودولتهای خارجی و حتی سفارتخانه های رومانی در کشورهای محلِ اقامتتان اقدام فرماييد و همچنين چند آدرسِ الکترونيکیِ مسئولينِ رومانی را در زير در اختيارتان ميگذاريم:
procetatean@presidency.ro Traian Basescu (raees jomhur)
ioana.banu@just.ro D.na Macovei (vazire dadgostari)
infodoc@mai.gov.ro Vasile Blaga (vazire keshvar)
premier@gov.ro Calin Popescu Tariceanu (nokhostvazir)

پاينده ايران
جبهه نجات
دکتر عبدالرضا حيدری
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index -> General Discussion & Announcements All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group