[FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great
Views expressed here are not necessarily the views & opinions of ActivistChat.com. Comments are unmoderated. Abusive remarks may be deleted. ActivistChat.com retains the rights to all content/IP info in in this forum and may re-post content elsewhere.
 
 FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Always and Forever, the Persian Gulf

 
Post new topic   Reply to topic    [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index -> The Voice of Dr. Etebar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Via Dr. Etebar
Guest





PostPosted: Wed Jun 16, 2004 3:47 pm    Post subject: Always and Forever, the Persian Gulf Reply with quote

Always and Forever, the Persian Gulf
June 15, 2004


(Paraphrase)
“Front to back, shoulder to shoulder
We would rather die protecting Iran,
Than allow the enemy in our borders”
- Ferdowsi


Due to the recent events involving the relatively newly formed Persian Gulf states such as Qatar and the United Arab Emirates, our territorial integrity, culture, and characteristic kindness are coming once again under attack. It seems that these small marginal countries, which only exist as a result of foreign powers, are under the impression that if they can muster enough of a ruckus perhaps they fill find an audience willing to hear their baseless declarations.

The United Arab Emirates, Qatar, and other Arabic countries, have called on the Arab League and the European Union to help resolve dispute over the Persian Gulf Islands. However there are no points of contention, the Persian Gulf Islands belong to Iran. In keeping with tradition, the Islamic Republic has in fact even worked towards legitimizing this so called conflict by declaring that they will sit and have a dialogue regarding the ownership of the islands. This is just one more instance of the clerical regime working against Iran as they have always done.

Qatar, in a desperate attempt to attract attention to its asinine demands, has even
fired upon an Iranian fishing boat, injuring its crew and killing the captain. It should be firmly noted that the small fishing boat was in Iranian waters, and hence Qatar’s actions can certainly be viewed as an act of war.

The fact that the clerical regime is only mildly rebuking Qatar’s reckless actions should certainly not be a surprise to anyone. Instead of expelling the ambassador from Qatar, they have merely summoned him, seeking an explanation. It is only natural that the Islamic Republic will not outright condemn this act against our territorial integrity; after all, they have billions invested into the various Persian Gulf states.

The Marze Por Gohar Party once reiterates that Iranians will differentiate between friend and foe solely based on national interest.

The Persian Gulf states should take heed to the fact that they are merely tenants, and
Iranians are the real owners of this land and water. The well being of these Arabic states in question lies in large part with Iran, and just because Iranians are extremely kind people, that doesn’t mean we can’t make their lives very difficult.

We, along with our fellow compatriots are outraged at the bellicose actions of Qatar. We can only perceive this act as an attempt to violate and undermine our territorial integrity. We will not sit idle while Arab countries make ludicrous claims regarding the ownership of the Persian Gulf and its islands.

Under no circumstances will we forgo our historical rights to the Persian Gulf,
and the Persian Gulf islands.

We again condemn all actions and statements that attempt to deprive us of our
ownership of the Persian Gulf and it’s islands.

We once again proudly state that the sea area between the Arabian Peninsula and
Iran is, and will continue to the be called the Persian Gulf, and that this body
of water and it’s islands are, and will continue to be part of Iran’s territory.

Long Live Iran.


گزارش ویژه و تکان دهنده از فروش قسمتی از خاک ایران برای

تلویزیون XTV و دیدارگاه SOSIRAN و توجه مسئولان جنبش ایران فردا

این گزارش کاملا ویژه و محقق برای تلویزیون XTV تهیه شده و پس از پخش آن در این تلویزیون, انتشار آن در سایر رسانه ها بلامانع است.

به جنگ لفظی ایران و امارات توجه نکنید

این روزها مجددا بحث 3 جزیره ایرانی تنب کوچک, تنب بزرگ و ابوموسی داغ شده و دولت های طرفین نشان می دهند که روابط آنها رو به تیرگی است. اما در باطن موضوع چنین نیست و بنابراین "ستاد مبارزان داخل کشور" با احساس وظیفه نسبت به حفظ تمامیت ارضی ایران این گزارش ویژه را که مقدمات آن حدود 7 سال پیش و باقی اطلاعات آن به مرور تا 2 سال پیش از سوی یکی از مسئولان عالیرتبه نظام که در عضویت این ستاد بوده و هست در اختیار این ستاد قرار داده شده است, برای پخش انحصاری از تلویزیون XTV تهیه کرده است.

مقدمات

1- در سال 1372 و پس از آغاز دومین دور ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و اغاز فعالیت های باند مالی رفسنجانی و هیئت موتلفه در امارات متحده عربی و تشدید رفت و آمدهای آنان موضوع تحویل سه جزیره ایرانی از سوی دولت امارات مطرح می شود و آنان آمادگی خود را جهت انجام مذاکراتی برای خرید این سه جزیره اعلام می دارند.
2- با توجه به حساسیت موضوع این مبحث به دفتر رهبری اطلاع داده شده و قرار می شود در صورت موافقت ناطق نوری (رئیس وقت مجلس شورای اسلامی) برای کسب نظر مثبت نمایندگان دوره پنجم جهت انجام این معامله , موضوع در آخرین ماه حکومت رفسنجانی در یک جلسه غیر علنی مجلس تصویب شود و در زمان ریاست جمهوری ناطق نوری (که در آن زمانن تصور میشد حتما به این مقام خواهد رسید) و با قبول مسئولیت از سوی ناطق نوری به مردم ایران اعلام شود.
3- علت این تصمیم آن بود که اولا هاشمی رفسنجانی نمی خواست نامش به عنوان مسئول بخشش قسمتی از خاک ایران در تاریخ ثبت شود و ثانیا در مقابل این معامله ناطق نوری هم به خواست خود که تصرف چند میلیون متر مربع اراضی واقع در محور لشکرک به علمده بود و وی قصد داشت با احداث یک اتوبان در این محور به میلیاردها ثروت برسد, می رسید. یاد اوری می شود که همین تیم قبلا و در جزیان مجلس چهارم 2 دقیقه از خاک ایران را به پاکستان واگذار کرده بودند و این موضوع هنوز هم محرمانه باقی مانده است و این 2 دقیقه از خاک ایران به اشغال پاکستان درآمده است.
4- این توافق ضمنی میان رفسنجانی و ناطق نوری صورت پذیرفت و قرار شد مجلس در آخرین ماههای ریاست ناطق نوری این واگذاری را تصویب کند و سپس شخص ناطق نوری پس از رسیدن به ریاست جمهوری آن را اعلام نماید. با این تصمیمات مذاکرات فروش سه جزیره ایرانی به امارات توسط علی اکبر ولایتی اغاز شد و این سه جزیره در سال 5-1374 با شرایط زیر به امارتی ها فروخته شد:
الف – دولت امارات به عنوان تضمین رسمی شدن واگذاری سه جزیره در زمان انتخاب ناطق نوری به ریاست جمهوری درخواست کرد تا اولا به عنوان اطمینان از تملک این جزایر تعداد 5000 نیروی نظامی اماراتی در این سه جزیره مستقر شوند ( که این درخواست با شرط حضور این نیروها به تعداد 1000 نفر در هر جزیره و در لباس شخصی و به عنوان افراد بومی و فقط با حمل سلاح های سبک و با برد محدود از سوی ایران و قبول آن از سوی امارات, مورد موافقت قرار گرفت) و ثانیا به خاطر اطمینان دولت امارات از عدم دسترسی هوایی ایران به خلیج فارس بدون اجازه دولت امارات , کنترل مرزهای هوایی جنوب ایران در زیر مدار 31.5 درجه عرض جغرافیایی و در حد فاصل مدارهای 44 تا 61 درجه طول جغرافیایی در اختیار دولت امارات باشد. این شرط نیز مورد قبول قرار گرفت و از همان سال مرزهای هوایی ایران در این مدارها تحت کنترل دولت امارات قرار داشته به صورتی که سالهاست که حتی هواپیمایی های داخلی ایران نیز بایستی برای نشست و برخاست در فرودگاههای جنوب کشور وضعیت خود را با برج کنترل ابوظبی چک کرده و از آنها اجازه ورود به خاک ایران را بگیرند.
ب- قرار شد در صورت بروز هرگونه شرایط فورس ماژور مثل عدم انتخاب ناطق نوری و یا مخالفت مجلس و ناتوانی این گروه از رسمی کردن تحویل جزایر, موضوع تحویل جزایر با پدید آوردن شرایط خاص از طریق یک رفراندوم داخلی انجام گردد.
ج – مقرر شد موضوع فروش این جزایر و بهای واقعی پرداختی اماراتی ها برای آن برای مدت 50 سال به عنوان اسناد فوق سری هردو کشور تلقی گردد.
د – گروه مذاکره کننده به سرپرستی ولایتی موافقت کردند که تا زمان رسمی شدن واگذاری جزایر, صرفا یک سوم بهای مورد موافقت را دریافت نمایند و بقیه دوسوم دیگر, به صورت یک سوم به هنگام انجام مذاکرات مجلس و یک سوم اخر یک روز پیش از تحویل رسمی جزایر پرداخت شود.
ه- تا جایی که اطلاعات موجود نشان می دهد, قرار شد از کل مبلغ معامله جزایر, 40 درصد به آقای سید علی خامنه ای, 40 درصد به خانواده رفسنجانی و 20 درصد به آقای ولایتی و هیات موتلفه پرداخت شود که چون طرف های ایرانی در این زمینه به یکدیگر اعتماد نداشتند قرار شد دولت امارات حق السهم هر یک را به صورت جداگانه پرداخت نماید. در همین رابطه دولت امارات مبلغ یک میلیارد دلار به حساب حق السهم آقای خامنه ای برای وی در پروژه نخل به نام بنیاد الزهرا سرمایه گذاری کرده و برج العرب که یکی از گرانترین و لوکس ترین هتل های جهان است به خاواده رفسنجانی تعلق گرفته و آقای ولایتی و هیات موتلفه سهم خود را به صورت شرکت های فعال تجاری در دوبی دریافت کرده اند. دولت امارات برای محکم کاری از تحویل اسناد رسمی این معاملات تا زمان رسمی شدن به صاحبان انها خودداری کرده است.
و – طرف اماراتی در خواست کرد که از زمان انجام معامله به بعد نام خلیج فارس در نقشه ها ی منتشره از سوی کشورهای عربی به صورت "خلیج عربی" به کاربرده شود و دولت ایران هرگز به صورت رسمی به این تغییر نام اعتراض نکند و طرف ایرانی بدون درنگ این شرط استعماری را هم پذیرفت و دیده ایم که طی تمام این سالها دولت ایران هیچ گونه حساسیتی به این موضوع نشان نداده و اعراب به راحتی و حتی در داخل خاک ایران و در سفارتخانه های خود از نام "خلیج عربی" استفاده میکنند.
ز- طرف ایرانی در مقابل درخواست دولت امارات هم چنین پذیرفت که تسهیلاتی ویژه را برای خروج سالانه حداقل 5 میلیارد دلار ارز از سوی ایرانیان به کشور امارات فراهم آورد تا آن کشور بتواند بر پایه این میزان ارز بادآورده نسبت به اجرای سریع پروژه های عمرانی خود اقدام نماید. از سال 1375 جریان این تسهیلات ویژه به مرور برقرار شد و موج خرید آپارتمان های مستقر در دوبی و اعزام دانشچویان ایرانی برای تحصیل در دانشگاههای امارات از همان زمان آغاز گردید که این نیز یکی دیگر از نتایج شرم آور آن قرارداد ایران بر باد ده و استعماری است.
ح- دولت ایران پذیرفت که در یک اقدام بی سابقه سیاسی میان دولت های جهان, اتباع امارات را بدون نیاز به ویزای ایران در ایران پذیرا شود و در عین حال مقررات اخذ ویزا توسط ایرانیان برای ورود به امارات بر جای خود باقی بماند. این موافقت یکطرفه و تحقیر آمیز در سال 2- 1381 لغو گردید.

اقدامات بعدی

1- به دنبال انجام انتخابات ریاست جمهوری در سال 1376 و بر هم خوردن تمام این نقشه ها و عدم توافق دولت به اصطلاح اصلاح طلب آقای خاتمی برای تداوم نقشه های رهبری و دفسنجانی در مورد امارات, دولت امارات ابتدا سعی کرد با انجام مذاکرات پشت پرده راه حلی برای این معضل پیدا کند و چونتا سال 1377 به راه حلی دست نیافت به اشاره تهران ادعای خود برای تعلق داشتن این سه چزیره به امارات را علنی کرد.
2- در همان هنگام دولت آقای خاتمی که از چند و چون این ماجراها خبر نداشت و فقط از تحت کنترل بودن فضای ایران توسط دولت امارات مطلع شده بود, چندین هیات را به امارات اعزام کرد تا مقاوله نامه مربوط به کنترل فضای کشور را لغو نماید که تاکنون موفق نشده است.
3- پس از شکست تندروها در اجرای تعهداتشان نسبت به امارات برای واگذاری جزایر سه گانه به آن کشور, هاشمی رفسنجانی در موافقتی پشت پرده و با گرو گذاشتن معادل ارقام دریافتی از امارات از محل ذخایر ملی کشوردر اختیار دولت امارات, از دولت امارات 8 سال وقت خواست تا این موضوع را حداکثر تا سال 1385 یا از طریق تشکیل مجلسی یک دست و در اختیار محافظه کاران و یا از طریق رفراندوم حل کند.


نتیجه

آنچه که امروز به عنوان تیرگی روابط دولت ایران و دولت امارات مطرح شده مقدماتی برای انجام امور زیر است:

1- با توجه به حجم وسیع سرمایه گزاری های ایرانیان در امارات که تسهیلات آن به عمد از سوی دولت ایران و با موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام به رایست هاشمی رفسنجانی برای خروج ارقام نجومی ارز از ایران تدارک دیده شد, اینک شرایط مناسبی برای نهایی کردن تعهدات محور خامنه ای- رفسنجانی – ولایتی پدید آمده است و هرگاه زمزمه ای از درگیری میان ایران و امارات پیش آید ایرانی ها خود هر گونه فعالیتی برای واگذاری جزایر سه گانه را حمایت خواهند کرد.
2- قرار است این تیرگی روابط تا سطح احتمال یک درگیری نظامی توسعه داده شود تا مردم فلک زده و از جنگ گریزان ایران در صورت پیشنهاد وساطت کشورهای عربی و موافقت مثلا اجباری دولت ایران, مخالفتی با برگزاری رفراندوم برای تحویل این جزایر از خود نشان ندهند و در یک رفراندوم ساده رای به بخشش این قسمت از خاک ایران به امارات بدهند . این البته نقشه شماره 2 است و در نقشه شماره یک, کماکان قرار است که پس از انتخاب ریاست جمهوری بعدی که وی نیز به طور قطع از میان محافظه کاران خواهد بود, موضوع را از طریق دولت و مجلس جدید و با موافقت رهبری و مجمع تشخیص مصلحت حل کنند تا این چند آخوند حکومتی به بقیه پول خود برسند.

استدلال
برای اطمینان از صحت این موضوع کافیست که هر ایرانی پاک نهادی به پاسخ مناسب برای سئوالهای زیر فکر کند:

1- اگر دولت امارات ادعایی برای این جزایر داشت آیا بهتر نیود که در زمان جنگ عراق که احساسات جهان عرب هم علیه ایران تحریک شده بود این ادعا را مطرح می کرد و به کمک عراق این جزایر را اشغال می کرد؟
2- چرا تا قبل از سال 4-1373 امارات در این مورد هیچ ادعایی را مطرح نکرده است و ناکهان پس از این سال به یاد این جزایر می افتد؟
3- چرا در این سه جزیره هیچ نیروی نظامی ایران حضور ندارد و افراد مستقر در این جزایر هیچ یک با زبان فارسی ولو با لهجه جنوبی های ایران صحبت نمی کنند؟
4- چرا نظام ایران تا این میزان تسهیلات ویژه را برای خروج ارز ایران به سوی امارات فراهم آورده و خود با تاسیس حداقل 5 ایستگاه تلویزیونی در لوس آنجلس تا این میزان به تبلیغ برای سرمایه گزاری ایرانیان در امارات دامن می زند؟
5- چرا هنوز هم بخشی قابل توجه از حریم هوایی ایران در زیر مدار 31.5 درجه در کنترل دولت امارات است؟
6- چرا تاکنون دولت ایران هیج نوع اعتراض رسمی مبنی بر کاربرد واژه "خلیج عربی" از سوی دولت امارات و سایر کشورهای عربی نکرده است و این نام در ایران هم در سفارتخانه ها و دفاتر هواپیمایی کشورهای عربی مورد استفاده و استناد قرار دارد؟
7- چرا تا سال گذشته اماراتی ها نیازی به اخذ ویزای ایران نداشتند اما ایرانیان می باید مبالغی هنگفت را همراه با شرایطی تحقیر آمیز برای اخذ ویزای امارات می پرداختند؟
8- چرا دولت ایران برای اعزام دانشویان ایرانی جهت تحصیل در دانشگاههای امارات هیچ نوع محدودیتی قایل نشده حال آنکه برای تحصیل جوانان ایرانی در سایر کشورهای جهان مقرراتی سخت گیرانه را اعمال می نماید؟
9- چرا دولت ایران اجازه داده است که اتباع امارات و کویت بتوانند در ایران مالکیت اراضی مورد نظرشان را کسب کرده و سند رسمی بگیرند, اما مقرراتی مشابه برای ایرانیان در آن کشورها وجود ندارد؟
10- چرا دولت ایران در برابر خروج روزانه 5000 مسافر با حداقل خروج ارزی معادل 5 میلیون دلار در روز (به طور متوسط هزار دلار برای هر نفر) ساکت نشسته و در عین حال به مبالغی نجومی ارز که برای خرید آپارتمان در امارات از ایران خارج می شود توجهی ندارد؟

یک درخواست

هم میهنان عزیز, حکومت غاصب ملایان سرزمین شما را در برابر شرایطی بسیار تحقیرآمیز و به مراتب فاجعه بار تر از عهدنامه ترکمانچای و گلستان که هردو آنها نیز دست پخت ملایان بی مایه و بی وطن بود, به دولت امارات فروخته است تا تنی چند از این ملایان که در راس حکومت قرار دارند به ارقامی نجومی دست پیدا کنند و ملایی دیگر(ناطق نوری) نیز از این میان به یک بزرگراه و میلیونها مترمربع اراضی شمال کشور دست یابد. این ملایان بی وطن برای حمایت از این زرح رذیلانه و سراسر خیانت بار خود نه فقط بسیاری از دختران شما را به عنوان روسپی به اعراب بادیه نشین هدیه کرده بلکه ثروت های این مملکت را نیز دودستی و به کمک مشتی ایرانی پولدار اما بی مغز و بی وطن به جیب همان اعراب سرازیر کرده است.
این ملایان در صدد هستند تا با تظاهر به احتمال بروز یک چنگ دیگر در منطقه شما را به بخشیدن این سه جزیره از طریق رفراندوم و یا سکوت در برابر تصمیم مجلس خائن آینده وادار سازند. از هم اکنون برای چنان روزی آماده باشید و بدانید که تا این نظام هست این نوع نابودی کشورمان نیز ادامه خواهد داشت. تنها راه نجات کشور, برکناری این نظام از پای تا به سر فاسد از طریق یک رفراندوم است.

برای برگزار®
Back to top
shm140
Guest





PostPosted: Thu Jun 17, 2004 12:43 pm    Post subject: RE: Always and Forever, the Persian Gulf Reply with quote

I'd like to make it clear to all friends that when I refer to the thugs, thieves and rats of the Islamic Republic, I'm not simply being rhetorical. The people in high positions within the Islamic Republic of Iran and their families have been selling off anything and everything that belongs to the people of Iran, from priceless artwork and antiques to oil, to agricultural products, to the rights of use of oil-rich fields (remember the recent Norwegian scandal giving bribe to one of Rafsanjani's sons?), and now to the Islands in the Persian Gulf, and pocketing the funds. WE CANNOT TOLERATE THIS ANYMORE!

WE MUST MAKE IT LOUD AND CLEAR to the thugs of Islamic Republic as well as to the Arab Sheikhdoms in the Persian Gulf that the true Iranians will not stand for a sell-off of their land. If the officials of the United Arab Emirates or Qatar believe that they can swing the balance of power (not only with the Iranian people, but the West as well), they are sadly mistaken.

AS AMERICANS WE ALSO HAVE TO BE ALERT TO ANY SUCH CHANGES. I will not believe for one minute that that Qatar or the UAE are America's true friends. We cannot give them a free hand in such strategically critical transactions solely because they have elected not to oppose us in our campaign in Iraq. They have done so in their own interest, not out of friendship with us.

PLEASE PASS ON THIS AND YOUR OWN MESSAGES OF OPPOSITION TO OTHERS AND TO OFFICIALS OF THE ISLAMIC REPUBLIC, QATAR, AND UAE.
Back to top
redemption



Joined: 30 Dec 2003
Posts: 1158
Location: California

PostPosted: Thu Jun 17, 2004 2:02 pm    Post subject: Re: RE: Always and Forever, the Persian Gulf Reply with quote

shm140 wrote:
I'd like to make it clear to all friends that when I refer to the thugs, thieves and rats of the Islamic Republic, I'm not simply being rhetorical. The people in high positions within the Islamic Republic of Iran and their families have been selling off anything and everything that belongs to the people of Iran, from priceless artwork and antiques to oil, to agricultural products, to the rights of use of oil-rich fields (remember the recent Norwegian scandal giving bribe to one of Rafsanjani's sons?), and now to the Islands in the Persian Gulf, and pocketing the funds. WE CANNOT TOLERATE THIS ANYMORE!

WE MUST MAKE IT LOUD AND CLEAR to the thugs of Islamic Republic as well as to the Arab Sheikhdoms in the Persian Gulf that the true Iranians will not stand for a sell-off of their land. If the officials of the United Arab Emirates or Qatar believe that they can swing the balance of power (not only with the Iranian people, but the West as well), they are sadly mistaken.

AS AMERICANS WE ALSO HAVE TO BE ALERT TO ANY SUCH CHANGES. I will not believe for one minute that that Qatar or the UAE are America's true friends. We cannot give them a free hand in such strategically critical transactions solely because they have elected not to oppose us in our campaign in Iraq. They have done so in their own interest, not out of friendship with us.

PLEASE PASS ON THIS AND YOUR OWN MESSAGES OF OPPOSITION TO OTHERS AND TO OFFICIALS OF THE ISLAMIC REPUBLIC, QATAR, AND UAE.


Thank you for your points.. I agree with you.. We have to be wary of any thieves masked as sheep who claim to be our friends.. America must act strong and act SOON!!!!
_________________
IRANIANS UNITE
PERSIA LIVES ON!!
FREE IRAN NOW!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    [FREE IRAN Project] In The Spirit Of Cyrus The Great Forum Index -> The Voice of Dr. Etebar All times are GMT - 4 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group